Sidor

tisdag 15 februari 2011

Börjar komma i balans

Jag känner att jag börjar få den där balansen i livet som jag har eftersträvat ett tag. Jag har kommit igång med träningen, jag har börjat äta Gi-kost och sömnen är bättre! Hoppas att jag klarar av att hålla det här nu! Man mår ju så mycket bättre av att träna! jag märker redan att jag känner mig piggare, att jag äter mindre onyttigt och att jag sover bättre på nätterna. Varför ska det då vara så svårt att bibehålla en regelbunden träning? Jag måste dessutom träna för att ryggen ska må bra! Det finns helt enkelt inga anledningar till att inte träna!

För övrigt börjar jag bli lite stressad över grammatik-tentan som är nästa fredag. Min hjärna orkar inte hur mycket plugg som helst varje dag, särskilt inte när det handlar om grammatik! Jag måste verkligen sätta det här!! Jag ska nog lägga upp en liten plan över vad jag ska plugga varje dag. Planering är ju min grej! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar