Sidor

torsdag 19 juni 2014

Sommarlov!

Oj! Vad länge sedan jag skrev något här! Det har varit fullt upp på jobbet fram till skolavslutningen. Förra veckan rensade och röjde vi i klassrummen. Det känns så skönt att vi har hunnit få ordning till nästa läsår! 
Jag har klarat av mitt första år som lärare! Det har varit tufft, riktigt tufft ibland. Men samtidigt väldigt roligt och lärorikt! Nu ska jag njuta av mitt första sommarlov och jag ser verkligen fram emot nästa termin. 
Under sommaren ska jag även försöka hitta tillbaka till mig själv. Jag har varit så fokuserad på min roll som lärare under det här året att jag inte haft någon ork över till mig själv som privatperson. Jag ska försöka bena ut vad som är viktigt att prioritera och satsa på för mig i höst. Men just nu ska jag bara vila och försöka tänka och göra så lite som möjligt! 
I morgon är det midsommarafton och jag ska fira den med min kusin och hennes familj. Det ska bli kul! 

Trevlig midsommar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar