Sidor

torsdag 28 juli 2011

Ensam kvar

Så känns det verkligen ibland! Medan vän efter vän har hittat kärleken och lyckan, förlorat den och hittat den igen, står jag ensam kvar... Bli vän med mig så hittar du den rätta!! Jag känner mig som tagen ur en film när skådisen står mitt på en gata och alla bara rusar förbi, snabbt. Precis så känns mitt liv. Det står helt stilla, medan alla omkring mig köper hus, skaffar barn, gifter sig, byter jobb, planerar nästa resa m.m. Själv kan jag inte planera någonting, för jag vet ingenting mer än att jag kommer att vara en pank student i två år till... Jag är så j...a less och uppgiven!!


5 kommentarer:

  1. Anna! Önskar ja kunde göra något som hjälpte i alla fall lite! Kan säga att du är så himla bra i dig själv, kanske? Finns ingen som är så klok som du! Saknar dig massor och är jätteglad att jag får läsa med dig minst en termin till! Du är väldigt viktig för mig, och helt säkert för väldigt många andra också! Vet att det antagligen inte spelar så stor roll just nu, men du kan ju tänka på det lite ibland! KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Tack! vad du är gullig! Det värmer verkligen och spelar STOR roll för mig:-) jag är också jätteglad att vi ska läsa ihop i höst:-) Och sticka ihop en massa! KRAM

    SvaraRadera
  3. Du är väldigt viktig för mig med kära kusin, jag känner med dig och vet hur det är..var ju själv i stort sett singel tills jag var 35!!!Tänker på dig och finns här. Kom o hälsa på mig snart, eller så kan jag väl få komma o hälsa på dig? Vore mysigt, tusen kramar Lotta

    SvaraRadera
  4. Och du är viktig för mig Lotta!! jag skulle verkligen vilja ses snart! ni är jätte-välkomna till Norrköping när ni vill, och jag ska försöka ta mig till Stockholm snart också:-)

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Ja vi måste ordna något snart, vi måste höras och boka in något:-) Vart åker ni, låter underbart och som att det är till varmare breddgrader..bra gjort o stor kram från kusin Lotta

    SvaraRadera