Sidor

söndag 16 november 2014

Tillbaka!

Jag har mer eller mindre lagt ner bloggandet som ni kanske märkt. Främst för att jag inte haft någon lust att skriva helt enkelt. Men också för att jag inte har lika mycket tid till det nu för tiden! Men nu kom suget tillbaka, så jag hoppas att det finns någon läsare som är kvar därute:-) 
Något mer som jag har fått försaka en del pga tidsbrist är stickningen. Det blir ju inte bättre av att jag dessutom stickar fel så att jag har fått sticka samma tröja tre gånger! Det är rekord för mig, men garnet var rätt så dyrt, annars hade jag nog gett upp efter första upprepningen! Det är tur att tröjan är rolig att göra också! Det är det första jag stickar efter mönster på engelska. Nu har jag i stort sett bara ärmarna kvar! Och det verkar bli bra den här gången:-) 


Igår var jag på 25-årsfest med temat 20-tal. Ett mycket bra tema tycker jag! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar