Sidor

torsdag 28 oktober 2010

Ekologiskt

Kollade just på Malou på tv4. De pratade om alla kemikalier som vi får i oss. Fy! jag måste verkligen börja kolla på det jag köper. Tyvärr verkar det finnas i typ allt, men i den mån det går kan man ju välja ekologiskt och närproducerat. Det blir säkert dyrare. Därför ska jag idag leta efter en ekologisk bodylotion. Min är totalt slut, så då kan man ju börja där.

Nu har vi skickat iväg rapporten till opponenterna i alla fall. Det känns skönt! har inte något att plugga, vilket känns fantastiskt! Fick lite ångest dock när jag läste de andras rapport. Våran känns riktigt amatörmässig i jämförelse... Aja, det får gå som det går!

I helgen får jag besök av en kompis, det ska bli jättekul! på lördag ska jag, tro det eller ej, gå ut! En helg att se fram emot alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar