Sidor

onsdag 13 oktober 2010

Självstudiedag


Idag har jag varit hemma. Jag har faktiskt hunnit med en hel del! Jag har pluggat lite, handlat, stickat och nyss kom jag in från en joggingtur. Jag har inte sprungit på två veckor så det gick riktigt segt! Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa i ordning lite för kvällen. Får besök av mina stick-kompisar:-) Det ska bli kul!
Är det någon som gärna skulle vilja ha något stickat, hör av er i så fall. Du får betala för garnet och kanske ge mig en flaska vin eller nåt för arbetet:-)

3 kommentarer:

  1. Jaaaag vill(-: Såklart betalar jag för garnet och så vill jag komma o hälsa på och ge dig en present. Vad roligt att du bloggar kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag har redan stickat en mössa åt dig:-) Du får den när vi ses nästa gång! Men hör av dig om fler önskemål. Du är alltid välkommen hit:-) Vi måste ses snart!! Kramar

    SvaraRadera
  3. Ooh vad snäll du är, skicka ditt kontonummer och vad garnet kostade så sätter jag in det. Sen får du presenten när vi ses. Oh ja vi måste bestämma något snart. Kram till dig min duktiga kusin(.:

    SvaraRadera