Sidor

måndag 25 oktober 2010

Lapplista

Tentan är avklarad! det här kan nog vara första gången jag kuggar. Men jag hade inte kunnat plugga mer så jag gjorde mitt bästa.

Jag älskar lappar och listor. Jag brukar ofta skriva listor på vad som måste göras, pluggas, handlas och ja! det mesta kan man säga. För det första tycker jag om att strukturera mitt liv och för det andra gillar jag att kunna stryka över något när det är gjort. Jag är väl en sån där tråkig, strukturerad person. Men oftast skriver jag faktiskt listor för att få saker gjorda. Nu har jag gjort upp ett träningsschema. Jag måste träna mage, rygg och lår. Eller, jag måste träna hela kroppen! Men det är inte alltid det blir gjort... Så nu ska jag sätta ett kryss för varje dag so
m jag har tränat. Jag har för avsikt att träna på Friskis minst två gånger i veckan, promenera minst 40 minuter per dag och göra övningar hemma, minst 4 gånger i veckan. Dessutom ska jag skriva i hur många dagar per vecka som jag har ont i huvudet eller nacken, för att se om det ger resultat. Det ska bli intressant att se!

Förresten, har inget kul att sticka just nu! det saknas! Ska gå till garnaffären i morgon innan jag ska på stickkväll. Ska nog försöka göra lite julklappar:-) Vad sägs om de här "tomtetossorna"? De finns som vanligt på Drops design.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar