Sidor

måndag 20 juni 2011

Är inget mattesnille direkt, men...

Jag kämpar på med matten här i Norrköping de sista dagarna innan det är dags för jobb... På fyra föreläsningar och lite hemmaplugg har vi avverkat nästan tre kapitel av fyra i matteboken. Det är hög fart med andra ord, men då koncentrerar vi ju oss också bara på att få G. Ena stunden känner jag mig jätte duktig, i nästa fattar jag ingenting! om det inte vore för den där sannolikhetsläran som sätter käppar i hjulet, så skulle jag känna mig ganska säker ändå. Men det är väl bara att kämpa på! Om jag klarar matten i höst kommer jag vara så jävla stolt över mig själv alltså!! Då tror jag nog att jag klarar vad som helst sen:-) Men lite rädd är jag....

Har haft jätte ont i ryggen i helgen, men idag kändes det bra! ovanligt bra! Jag gjorde mina övningar precis innan jag gick och lade mig, kanske det är bra... Jag är hoppfull! kanske min rygg kommer att bli bättre ändå! Då ska jag löpa, löpa, löpa! Maraton nästa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar