Sidor

fredag 17 juni 2011

Bra vecka

Jag har haft en bra vecka! Matten började i måndags och det känns faktiskt helt okej, lite frustration och lite glädjetjut om vartannat. För övrigt hade vi en mysig stickkväll i tisdags. Vi skulle haft "parkstickning" men pga vädret blev det "lägenhetsstickning" hos Emma.

Jag fick bra nyheter hos sjukgymnasten i onsdags! jag har fortfarande lika ont i själva ryggen, men strålningen ner i benen är borta (vilket jag inte hade tänkt på). Hon sa att det var ett gott tecken! Men det kan ta några månader innan jag blir helt bra. Fick lite fler övningar och lite behandling. Så nu är det bara att fortsätta att kämpa på!! Det finns hopp:-)

Jag har fått mitt schema för sommaren. Kommer att jobba mycket mer är jag trodde från början, vilket är bra för ekonomin. Men samtidigt börjar det gå upp för mig att även denna sommar inte kommer att innehålla så mycket socialt umgänge som jag hade hoppats på. Det känns lite jobbigt när de flesta andra åker på resor och har semester. Själv får jag fem dagar sammanhängande som mest... Då åker jag med föräldrarna till Öland. Jaa, vad ska man säga! lite tragiskt liv man har! för oavsett om jag hade haft mer ledigt hade jag ändå inte haft någon att åka någonstans med. Så det är väl lika bra att jobba...

2 kommentarer: