Sidor

fredag 3 februari 2012

Skrattar för mig själv

Haha! Satt just här och skrattade högt för mig själv! Härom dagen såg jag på Familjen annorlunda och kände hur orkar dom!? 10 ungar med allt vad det innebär. Det måste ju vara en livsstil. Ingen livsstil för mig. Men idag spånade jag vidare på det där med en vän. Vi konstaterade att singelmänniskor får alltför lite plats i tv-rutan. Speglas vi så är målet att träffa den rätta, typ som i Bonde söker fru eller Ensamma mammor. Ja, det som i alla fall fick mig att skratta nu är tanken på ett program om mig: "Familjen annorlunda: Anna". Man får följa mig när jag ensam släpar på kassarna från Ica och när jag ensam äter middagen framför tv:n. Vilket program det skulle bli! Haha, jag förstår att man inte gör ett sånt... Men en sjukt rolig tanke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar