Sidor

tisdag 17 juli 2012

Skum dag

Vilken lustig dag jag har haft! Det började med att en gråsparv (som sedan visade sig vara en rödhake-unge) landade på min rygg efter att den flög in i ett fönster. Sedan satte jag visst igång larmet hos min kompis som jag är kattvakt åt. Och slutligen började bilen krångla. Åkte till verkstaden där de identifierade problemet och bad mig komma tillbaka för en tid. Men när jag skulle åka därifrån startade inte bilen! Det har aldrig hänt förut! Men det kunde ju inte hända på ett bättre ställe! Nu är jag utan bil tills på torsdag:-( Det är ju lite typiskt när jag är ledig och allt, men å andra sidan hade det varit värre om jag jobbade. Så allt ordnade sig till slut. Fågeln är begraven och jag fick skjuts av min bror och min far. Och så var jag på ett superkul spinningpass! Men jobbigt som sjutton va det! Nu ska jag sova eftersom jag måste gå upp tidigt så att jag kan få åka med in till stan. Ska skriva Friskis-provet i morrn! Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar