Sidor

onsdag 4 maj 2011

Känslor

Varför måste jag vara en sån känsloperson! Jag kan verkligen inte dölja eller förtränga hur jag mår, är som en öppen bok. Man blir väldigt sårbar då... Det känns som att mina känslor sitter utanpå kroppen och att jag blöder inuti. Inte för att vara alltför dramatisk, men kan inte beskriva det bättre än så. Ibland önskar jag att jag kunde vara känslokallare, att jag kunde förtränga mer, att jag inte brydde mig så mycket! Det är jobbigt när det känns som att känslorna styr en mer än hjärnan. Så har det varit de senaste dagarna. Vet inte, men fick mens igår, kanske det hör ihop? Kan man bli så knäpp av Pms?

1 kommentar:

  1. Otroligt knäpp blir man av dessa oförutsägbara hormonerna...
    Hoppas du finner en bra balans med känslor och stärker dig inifrån. Kram <3

    SvaraRadera