Sidor

lördag 28 maj 2011

Sjuk:-(

Jag är så besviken!! har gått och blivit sjuk, och ikväll skulle jag haft fest! Efter att jag har haft två supertråkiga helger i rad så såg jag verkligen fram emot att få umgås med vänner och dricka lite vin. Jag har inte varit ute på jättelänge! Dessutom hade det varit kul att få fira min födelsedag lite... Men det är inte mycket att göra... Det känns bara så typiskt mig och min otur:-(

Nu till något mycket roligare! Jag blev avtackad av klassen igår. De hade gjort ett stort collage till mig där de hade skrivit jätte gulliga saker och så hade de samlat till en blomma. Jag blev lite rörd faktiskt! Jag kommer verkligen att sakna Söderportens elever och min handledare! Jag har lärt mig så mycket där, men framför allt så har de fått mig att förstå att jag nog kommer att passa som lärare. Nu längtar jag tills jag får börja jobba!! och jag skulle gärna jobba på Söderporten i Hageby!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar