Sidor

onsdag 18 april 2012

Fixade äntligen matten!!

Gud va skönt!! Jag är så lättad och känner mig grymt nöjd och stolt över mig själv! Nu behöver jag aldrig mer läsa matematik på universitetsnivå! Det är så skönt att vara i fas igen, nu har jag inget som släpar efter och jag hoppas det förblir så ett tag framöver.

Känner mig även nöjd med att jag börjar komma igång med träningen ordentligt. Igår var jag på mitt fjärde spinningpass och det gick riktigt bra! Det går ju ganska fort att förbättra sin kondition ändå! I morgon är det dags för cirkelgym igen. Jag känner av ryggen då och då, men vissa dagar är det bättre så det borde ju inte vara skadligt att fortsätta träna. Jag har gett mig fan på att värken ska försvinna nu! Ska springa Vårruset i maj också. Det är för Lärarförbundet jag springer tillsammans med en massa andra studenter. Det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar