Sidor

måndag 16 april 2012

Tillbaka till verkligheten!

Fy, vad trött jag har varit i dag! mest på grund av alla intryck från helgen tror jag. Man var liksom i en liten bubbla där. Vi hade knappt tid för annat än att äta, duscha och sova mellan alla pass. Dessutom hade jag knappt någon mottagning, vilket gjorde att jag blev tvungen att "stänga ute" omvärlden. Det var på ett sätt väldigt skönt, men på ett annat jobbigt nu när man kom hem och allt sköljde över en. Känner mig faktiskt otroligt stressad! Det beror kanske inte bara på frånvaron av all mediaströmning, utan också på att jag faktiskt har massor att göra de närmaste veckorna. Nästa vecka har jag VFU och jag har ännu inte hunnit planera för det jag ska hålla i, jag ligger efter i läsning och jag måste fixa med en massa annat. Väntar på besked om tentor också... Jag vill stanna kvar i min harmoniska och sunda tillvaro som jag var i under helgen!! Men det är ju faktiskt mest positivt som jag bär med mig därifrån och när jag får smälta allt och komma in i vardagen igen känns det säkert bättre. Och snart är det dags för Barcelona!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar