Sidor

söndag 1 april 2012

Summering och framåtblick

Jag har haft en lugn och skön helg. Egentligen borde jag ha pluggat mycket mer än vad jag har gjort, men, men... I dag åkte jag en sväng till Ingelsta shoppingcenter innan träningen. Det slutade med att jag hade köpt ett par byxor och tre toppar! Allt för 350 kr!! plus att jag fick en check på HM på 50 kr som jag kan handla för efter den 11 april. Jag är nöjd och tycker verkligen att jag gjorde bra köp. Veckan som kommer består mest av plugg, matte och den nya kursen. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det. Den nya kursen handlar om etik, religionsfrågor och värderingsfrågor. Mycket spännande! och jag skulle mycket, mycket hellre slänga mig över den litteraturen istället för matten. Men tyvärr måste jag nog prioritera omtentan. På fredag bär det av hem till E-tuna för påskfirande, det ska bli kul. Jag har dessutom bokat in ett spinning-pass och ett cirkelgym-pass. Undrar hur det ska gå att spinna? har säkert inte gjort det på 10 år! Hoppas ryggen pallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar