Sidor

söndag 23 september 2012

Blä-dag

Blä! Vilken bajsdag jag har haft! Överdriver kanske lite, så illa har det inte varit, men har känt mig tråkig, trött och less på det mesta idag. En typisk söndag! Dessutom hade jag ett TMI-pass (träna med instruktör) som jag hade sett fram emot, med fyra blivande instruktörer. Jag tyckte inte att det gick bra alls! Tanken är att jag ska hålla i sådana pass i gymmet snart, så det här var en testomgång. Nu får jag tänka om och försöka hitta på ett annat upplägg... Det känns motigt!

Fick lust att dricka vin, äta onyttigt och shoppa loss! Alltså trösta mig själv på något sätt... Det fick bli att äta en väääldigt onyttig äppelpaj (inte en hel dock). Men gott var det! Och känner mig en aning på bättre humör:-)

Har börjat köpa Fitness Magazine! Nu tänker du: "åh, nu har hon blivit en sån där träningsnörd helt plötsligt". Och det kanske jag har på ett sätt, men främst har jag börjat läsa tidningen för att jag är så urbota trött på alla andra hälsoblaskor! Allt de handlar om är bantning, hur man får platt mage och vilka dieter som är "inne". Den här tidningen ger bra tips om sund träning! Jag tycker att den är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar