Sidor

söndag 30 september 2012

Recovery

Den här helgen har varit en återhämtar-helg. Och jag har kommit fram till en hel del:

1. Barn är otroligt bra på att leva i nuet. Vill man slippa en massa oroande tankar ska man umgås och leka med barn. De är så smarta! (Särskilt mina brorsdöttrar).

2. Skogen är mitt favoritställe under hösten. Trots regn. Jag vill bo nära skogen någon gång.

3. Golf kan faktiskt vara kul att titta på på TV! Blev helt inne i Ryder cup i helgen.

4. Man kan bli lycklig av att klara av saker på egen hand, även så små saker som att byta torkarblad på bilen:-)

5. Även om jag har världens skönaste säng och trivs bra hemma hos mig, så kan man sova bättre när man vet att det finns fler personer under samma tak, det känns tryggt.

6. Katter är som balsam för själen!

7. Jag behöver ta mig tid för återhämtning i vardagen.

8. Det fanns massor av svamp i skogen! Hann med två turer i svampskogen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar