Sidor

lördag 1 september 2012

Skogspromenad

Promenad på egen hand i skogen = ljuvligt! Jag tycker att det är så skönt att det är 1:a september idag och att hösten börjar komma. Medan föräldrarna gick och plockade svamp gick jag en promenad på över en timme. Jag kände att jag behövde rensa huvudet och slappna av. Det har varit ett par röriga veckor. Mycket nytt med skola och Friskis, vilket har varit kul, men också mycket funderingar och grubblerier. Det var kanske inte så konstigt då att jag igår kväll och inatt hade en grym huvudvärk. Det är så jobbigt ibland att bära på alla funderingar själv och det är nog heller inte så bra. Men jag känner inte att jag har haft någon direkt att ventilera dem med. Mamma har verkat så trött efter sommaren, så henne vill jag inte belasta med mer. Det var i alla fall kul att komma hem, både mamma och pappa tyckte att det hade varit tomt utan mig här efter sommaren. Katten kom direkt och lade sig i min säng. Det känns bra att vara saknad:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar