Sidor

torsdag 11 oktober 2012

Det börjar flyta på!

Idag ska det pluggas! Jag måste läsa allt som är till tentan om en och en halv vecka ungefär. Jag har haft så mycket den senaste tiden att dammråttorna dansar hej vilt över golvet här. Det kommer att bli svårt att strunta i dem och koncentrera sig på att läsa, men jag ska försöka!

Just nu känns det så bra med Friskis och skolan! Och då menar jag på det sociala planet. Äntligen börjar det kännas som att jag har fått fler och djupare relationer med folk här i Norrköping! Jag har ju några bra vänner här, men har saknat de där som man kan ersätta med t.ex. arbetskollegor. Det känner jag att jag börjar få nu, särskilt på Friskis. Nu är det kul att "hänga" där och snacka innan och efter passen. Och jag ser verkligen fram emot MiniSvettis som äger rum nästa lördag. Då samlas alla funktionärer för en inspirationsdag och på kvällen blir det middag och trevligheter. Det ska bli kul! I skolan är vi fyra tjejer som har hittat varandra och ska ses ett par gånger innan tentan och plugga ihop. De är verkligen jättetrevliga och vi funkar bra ihop! Så saker och ting börjar flyta på för mig här! Det känns bra! Nu ska jag bara hitta kraften till att plugga vidare idag... Och då kan jag ju inte sitta här och blogga, så hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar