Sidor

tisdag 2 oktober 2012

Ny frilla!

Idag provade jag en ny frisör här i Norrköping (som dessutom hade studentrabatt!). Tänkte att jag kommer säkert därifrån med samma gamla vanliga frisyr med endast topparna klippta, som vanligt... Men så fel jag hade! Den här killen var proffsig! Han lyssnade och övertygade mig om att jag skulle passa i det här. Har kom med idéer och han kändes säker på det han gjorde. Så nu är det väldigt kort i nacken och längre fram. Det bästa är att jag inte behöver plattången längre och att det kommer att gå på ett kick att göra i ordning det! Har inte riktigt vant mig än, men det känns som en väldigt bekväm frisyr och det passar mig just nu.

3 kommentarer:

  1. Oh vad fint kära kusin. PS. kommer snart en inbjudan till dop.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Lotta, jag hörde något om dop, så frågade Ulla om datumet. Så nu har jag bokat in det och ser mkt fram emot att få delta vid Emilias dop:-)

    SvaraRadera