Sidor

måndag 29 oktober 2012

Klant-dag!

Vissa dagar alltså! Det händer såna där små saker som gör en sååå frustrerad, och det låter bara töntigt när man ska berätta om dem. Jag kan bara säga att nu sitter min hissgardin på plats, och blomkrukorna höll! Det har i alla fall varit en stressig förmiddag och nu ska jag strax dra till skolan för VFU- och kursintro. En sak var lite rolig, jag blev tvungen att låna ett par vantar av mamma i helgen. När jag åkte från min kompis insåg jag att jag nog lyckades glömma dem där, attans! De var ju inte ens mina och jag lyckades tappa bort dem redan innan jag kom hem till Norrköping. MEN idag hittade jag dom! I min luva på jackan! Vilket betyder att jag hade dem där hela tiden och gick runt på IcaMaxi med dem i luvan:-)

Hmm, hittade två små chokladkakor här hemma som jag köpte innan jag bestämde mig för godisförbudet. Ska nig ta med dem till skolan och göra någon annan glad med dem:-) För i en svag stund när suget slår till, då kommer jag inte att kunna motstå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar