Sidor

tisdag 7 maj 2013

Sammanbrott nr 2, 3, 4.....

Alltså, idag hade jag nästan lust att begrava mig själv under en sten. Det går så dåligt med examensarbetet och jag vet inte vad jag ska göra på hela sommaren (eller efter den heller för den delen). Jag har inget att se fram emot. Allt detta sammantaget gjorde att jag mer eller mindre bröt ihop. Jag hatar att inte veta något om min närmsta framtid! Jag ser mig själv sitta instängd här i min lilla etta hela sommaren med ett ofärdigt ex-jobb, utan någon att umgås med och noll pengar på kontot. Tidigare somrar har jag jobbat hela tiden, och inte kunnat resa eller umgås på grund av det. Nu är jag ledig, men utan pengar och sysselsättning. MEN så var jag på Friskis hela kvällen och instruerade i gymmet, tränade och stod i receptionen. Inget är löst, men mitt humör är mycket bättre! Jag slapp helt enkelt att tänka så mycket. Vad skulle jag göra utan Friskis egentligen? Jag får helt enkelt ägna hela sommaren åt att träna, träna och träna! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar