Sidor

fredag 10 maj 2013

Vilken konstig dag!

Jag åkte hem till Eskilstuna en sväng igår kväll. Hade glömt en grej och skulle lämna en annan. Det blev ett skönt avbrott mitt i allt pluggande. Fick umgås med min bror och hans familj och ta ett par glas vin hos föräldrarna. Somnade gott och inte alltför sent. Tanken var att jag skull gå upp tidigt och åka hem igen för att fortsätta plugga. Men jag vaknade inte bara tidigt, nej mitt i natten vid 3.30! Och kunde inte somna om! Så jag skjutsade mamma till tåget vid sex och sedan körde jag hem. DÅ blev jag skittrött! Bestämde mig för att sova en liten stund innan jag satte igång med ex-jobbet. Ögonen gick liksom i kors... En liten stund blev till nästan tre timmar! Vaknade vid 10.30 helt borta i huvudet. Jag har vid lunch fortfarande inte kommit igång med att skriva... Ni får det bli starkt kaffe och hårdkörning:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar