Sidor

onsdag 14 juli 2010

Återhämtning

Idag är det "bara" 25 grader varmt! Jag vaknade tidigt i morse, men somnade om och vaknade elva! snacka om sovmorgon, det var länge sedan jag kunde sova så länge.
Jag har insett att jag har ett stort behov av återhämtning nu för tiden. Jag blir stressad av att lova bort mig för mycket och jag behöver dagar när jag bara kan vara och inte göra någonting. Idag är en sådan dag! jag ska läsa, sticka och "bara vara". Gud så skönt det ska bli!! Jag tror att efter att jag blev "utbränd" eller kanske känslomässigt utmattad för något år sedan, så är jag extra känslig för att ha för mycket omkring mig, särskilt om det innefattar saker som jag inte har lust med egentligen. Jag är också extra känslig när det handlar om att umgås med människor. Jag orkar helt enkelt inte med energislukare eller alltför negativa människor. Jag vill inte behöva stå till svars för den jag är eller för vilka val jag gör i livet. Jag vill omge mig med människor som vill mig väl, som genuint gläds med mig när jag mår bra och som kan unna mig det. För det gör jag med mina vänner, jag hoppas verkligen att de känner det!
Nu ska jag njuta av den här lediga och fina dagen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar