Sidor

onsdag 12 januari 2011

Back on same track...

Jaha, var otroligt peppad inför skolstart, träning och lägenhetsfix. Allt föll redan i måndags.... Blev på otroligt dåligt humör av tentagenomgången på den tenta jag kuggade på. Strax därpå kom så klart nack- och huvudvärken! Helt otroligt vad jag är psykosomatisk! Det slår aldrig fel att det dyker upp innan en tenta! Så igår blev det inte så mycket plugg gjort som var tänkt. Ingen träning heller. Men maten höll jag iaf nyttig och fuskade inte något med den! Poäng för det! Idag mår jag bättre och har hunnit med en del under förmiddagen, men nu tog energin helt slut! Ska nog ta en städ- och matpaus:-)

Förresten, har ju haft stora problem med min rygg det senaste året. Mamma och pappa föll för en reklam på Tv-shop, och köpte den åt mig. Man ska ligga på rygg och lägga upp benen på den. Grejen åker sedan upp och ner, alltså min rumpa lyfts en aning. Låter skumt, jag vet! mina förhoppningar var inte stora, men faktum är att jag faktiskt känner mig lite bättre efter några dagars användning! Hoppas, hoppas!! då kan jag börja springa igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar