Sidor

måndag 24 januari 2011

Bra måndag!

Livet går upp och ner... Under helgen som var hade jag en liter nedgång kan man säga. Jag stack hurtigt ut för att springa, äntligen! men det gick inte i mer än 10 minuter, sen fick jag superont i ryggen igen! jag blev så arg och frustrerad. Dessutom hade jag en tråkig helg, kände mig ensam och uttråkad. Fredagskvällen var i och för sig jättemysig, hade Emma på besök. Men har man varit hemma och pluggat i flera dagar blir det till slut ganska ensamt, särskilt en lördag när det känns som att ALLA andra gör en massa roliga saker med sina familjer eller vänner.

Aja, nu är det måndag igen och jag har fått en hel del uträttat idag. Jag har fixat en tid hos sjukgymnast, jag har styrketränat och jag har haft en hantverkare på besök. Nästa vecka får jag en ny bänkskiva i köket!

I morgon ska vi ha Stickcafé, det ska bli mysigt!! Tyvärr har jag inget kul att sticka just nu... Men funderar på att göra en Pippitröja, först till mig själv och sedan till en liten tjej:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar