Sidor

lördag 29 januari 2011

Intensiv vecka

Det har varit en intensiv vecka på olika sätt. Skrev omtenta i torsdags, tyckte att det gick mycket bättre än förra gången men är absolut inte säker på att jag klarat den... Den nya kursen började också. Grammatik står på schemat! Det kommer bli råplugg, men jag ser fram emot att lära mig mer på den fronten.

Jag har kommit igång med träningen nu. Har styrketränat två gånger och kört kondition en gång den här veckan, det känns bra! Var hos sjukgymnasten i tisdags för ryggen så nu i veckan ska jag få lite övningar som jag kan ta med till gymmet. Nu ska den här ryggen botas!!

Utöver detta har jag inhandlat garn och mönster till en pippitröja.-) Jag har börjat lite och jag tror att det kommer att bli riktigt snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar