Sidor

onsdag 5 januari 2011

Löften och nya tag

Har ända sedan nyårsafton funderat på vilka nyårslöften jag ska ha i år. Jag vet, egentligen borde de vara klara vid det här laget, men jag tänker ändå inte börja med det förrän jag kommer tillbaka till Norrköping på måndag.
Jag vill verkligen ha några genomtänkta löften som både är lite utmaning, men samtidigt fullt möjliga att uppfylla. Dessutom vill jag att det ska vara något som jag ska ha i åtanke under hela året, inte bara de första veckorna, som det ofta blir...
Jag tror att jag har kommit fram till några:

1. Inte oroa mig så mycket för alla andra, tänka mer på mig själv.
2. Träna regelbundet för att bli bra i ryggen och gå ner ett par kilo.
3. Resa någonstans.
4. Åka på Spa! (svårt)
5. Dejta eller i alla fall vara mer öppen för förslag;-)
6. Prova på något nytt (har inte kommit fram till vad än...)
7. Fokusera på vad som är viktigt i livet.

Jag tror att dessa löften är fullt möjliga för mig att hålla. Eller vad tror ni? har du något nyårslöfte?

1 kommentar:

  1. Vilka djupa och bra nyårslöften! Viktlöftet är väl standard kanske.. men många av de andra! :)

    SvaraRadera