Sidor

fredag 18 mars 2011

Fredagsmys

Idag är det fredag!! jag har haft lite fredagsmys för mig själv, inte så dumt det heller:-)
Det har varit en jobbig vecka på olika sätt. Känslorna går upp och ner hela tiden. Jag har överraskat mig själv och inser att jag har utvecklats otroligt mycket de senaste åren, samtidigt drar det upp en massa känslor som jag inte riktigt kan peka på, eller känna igen... Aja, försöker att inte tänka så mycket. Jag inser att jag genom åren har byggt upp ett skyddande skal omkring mig och det är inte lätt att bara knacka hål på det. Det är väl bra antar jag, men samtidigt måste man ju låta sig själv släppa lite på det där "skalet" och släppa in människor. Men jag känner mig lite sårbar och otrygg då... Det är märkligt hur man kan upptäcka nya sidor hos sig själv!

En fredag som denna, efter ett VG på tentan, ryggont och känslor som rusat tänkte jag att jag skulle unna mig något riktigt gott! Det blev en god fisksoppa med saffran och räkor! Mums! För en gångs skull kom jag ihåg att fota maten också:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar