Sidor

lördag 12 mars 2011

Mår lite konstigt

I dag skulle jag åkt hem till Eskilstuna för att fira Brorsdotters 3-årsdag. Har mått lite konstigt av och till i veckan. Har haft ett enormt sötsug, eller rättare sagt, sug efter allt som är onyttigt! Har dessutom varit sjukt trött och haft fullt upp med vfu:n och allt annat. När jag tränade gick det jättetungt. Vet inte vad det är... har kanske någon infektion i kroppen eller så är jag bara helt slut! Hur som helst så blev jag helt matt igår eftermiddag, så jag åkte hem en timme tidigare från praktiken. Jag bestämde mig för att stanna hemma i helgen. Det känns faktiskt riktigt jobbigt! Ville så gärna fira min älskling!! Jag är så rädd att hon ska tro att jag inte bryr mig om henne! och så saknar jag henne så grymt!

Men jag är i alla fall glad för att P kommer till mig i kväll:-) Det ska bli myyyys!

Förresten, undrar vem som tar hem Melodifestivalen? Så länge inte Linda Bentzing vinner är jag nöjd! Den här tröjan köpte jag till brorsdotter på Lindex, hon älskar Mumin och dessutom är det ekologisk bomull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar