Sidor

måndag 21 mars 2011

PMS eller?

Jag vet inte vad det är med mig just nu!! Allt känns jobbigt, stressande, pressande och förvirrat. Jag är sjukt trött och har jätteont i ryggen. Mitt humör går i någon sorts berg och dalbana... Vill bara att någon ska göra mina val åt mig, fixa allt jobbigt och pyssla om mig. Men livet är ju inte så. Nej, nu måste jag rycka upp mig! I morgon ska jag på Kronosakral terapi, vilket kanske kan hjälpa min onda rygg. På torsdag får vi hemtentan och jag vet inte ens vad vi håller på med! Dessutom måste jag välja vilken kurs jag ska läsa i höst. Det står mellan matte och engelska. Det finns för- och nackdelar med båda. Ingen av kurserna är förhandsval för mig, men pga den nya utbildningen är det smartast att läsa någon av dem. Hoppas att jag vaknar pigg och glad i morgon!

1 kommentar:

  1. Upp med hakan! Hoppas du känner dig bättre idag.
    PMS-en går över, ju! Och då vet både du och jag att allt känns mycket bättre och lättare!
    Var snäll mot dig själv några dagar och ta inga stora beslut så länge du har pms.

    Själv lider (led) jag av pmd, svår pms, och delar med mig av mina erfarenheter och saker som lindrar på min nystartade pmsbloggen.se.

    Ha en bättre tisdag!

    Mia

    SvaraRadera