Sidor

torsdag 7 april 2011

Kram

Jag ser tillbaka på mina senaste inlägg och känner att jag har varit väldigt negativ den senaste tiden... Men det har faktiskt varit en väldigt förvirrande period med mycket små motgångar. Mitt humör verkar spela mig ett spratt däremellan också! Det är väl så, att när man allra mest behöver ett vänligt ord eller en fin gest från omgivningen, så får man det inte. Kanske inte så konstigt heller om man utstrålar en negativ känsla:-) Dessutom är man väl inte speciellt mottaglig så det kan ju faktiskt vara så att man missar de där ögonblicken.

Ibland önskar jag att jag hade någon jag kunde bråka lite med här hemma, eller någon jag kunde ventilera med! Kanske inte så konstigt att man går och känner sig frustrerad och irriterad när man bara umgås med sig själv i stort sett. När jag väl träffar någon vill jag ju vara glad och positiv! Det skulle ibland vara skönt att ha någon som såg att man var lite ledsen, att inte behöva berätta det själv hela tiden. Det blir som att få be om hjälp, be om att någon ska tycka synd om en... Fast, det är ju inte synd om mig! Jag är bara lite smådeppig just nu.

Jag vill bara ha en kram!


2 kommentarer:

  1. Du borde komma imorgon på stickisen och gnälla loss rejält! Du behöver inte vara uppåt jämt. :)

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är! jag borde kanske det, men känner mig så himla trött! men hör kanske av mig om jag inte står ut med mig själv:-) Kram

    SvaraRadera