Sidor

söndag 10 april 2011

Skallebank

Jaha... det blev en helg i soffan.. Har inte mått bra, nacken som vanligt. Och jag vet ju att det kommer som ett brev på posten när jag har funderat, stressat och varit allmänt bekymrad. Grejen är att jag inte blir mindre stressad direkt eftersom jag inte har fått något gjort på hela helgen! Behöver verkligen plugga och göra en massa annat. Hade i alla fall en mysig kväll med Carolina, Thim och Emma igår. Vi åt indiskt. Sen var det bara för mig att lägga mig i sängen, men jag kom ju ut i alla fall! Jag funderar på att börja meditera eller nåt... kanske det kan få mig att stressa ner lite?

Tack och god natt!

2 kommentarer:

  1. Idag pratade vi i gruppen lite om det här med att sola solarium.. Gör du det något? Jag vet att det har varit skönt för mig och min nacke i alla fall!

    Jag är trött åt dig, det är inte ett dugg kul med huvudvärk! Man blir helt åtsidosatt och kan inte göra något..

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det kanske vore något! lite värme är alltid skönt, men nu när jag har haft huvudvärk också tror jag inte att det är ngn hit. Ja, det är inte kul inte!

    Tack för omtanken! Kram

    SvaraRadera