Sidor

tisdag 20 december 2011

Ledig!!

Väskan är snart packad, snart åker jag hem till Eskilstuna och Gillberga. Det ska bli så skönt! Jag har gjort det jag har kunnat för att inta ha så mycket matte att tänka på. Har lämnat in denna kurs inlämning, en vecka tidigare. Har kompletterat en från förra delkursen och skickat in en från den första som jag låg efter med. Dessutom var jag hos en lärare igår efter föreläsningarna och fick lite hjälp inför omtentan den 7:e januari. Så nu är jag nöjd med mig själv! MEN, det är tydligen inte meningen att jag ska klara något den här terminen! innan jag åkte hem igår hämtade jag ut examination nr 2 från förra kursen.... och den ska också kompletteras! Vi hade alla fått ganska dryga och konstiga kommentarer på den. Aja, nu skiter jag i det här för några dagar!! På måndag ska jag börja jobba, och efter nyår blir det tentaplugg så nu tänker jag ta några dagar ledigt från skola och jobb!

GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar