Sidor

fredag 30 december 2011

Nyår

Jaha, i morgon är det nyårsafton. Jag har aldrig varit speciellt förtjust i nyår. Vet inte varför, kanske för att jag i stort sett alla år har varit singel på just nyårsafton, kanske för att jag känner en viss ångest inför ett nytt år och en viss besvikelse över året som gått. 2011 har inte varit något höjdar-år direkt, men det har inte varit jättehemskt heller. Hittade mina nyårslöften från förra året uppskrivna. Vi åkte på Spa, som var ett av dem. Jag har inte tränat som jag hade tänkt, ryggen har inte blivit bra. Hmm, undrar vad jag ska dra till med för löften i år...

Jag ser i alla fall ganska positivt på 2012. Jag kommer att läsa Samhällsvetenskapligt tema under våren och Grundläggande färdigheter under hösten, det ser jag fram emot! Jag ska bli faster till en liten tjej igen, det ska bli spännande! Det blir nog ett bra år. Det ska det bli! Nu ska jag jobba min sista arbetsdag för i år! (förresten är jag skittrött på att jobba här i kyrkan...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar