Sidor

tisdag 13 december 2011

Lucia

Jaha, idag är det Lucia-dagen. Jag hade sååå gärna varit på brorsdotters dagis för att se henne som lucia... Saknar henne så att det gör ont! Fick i alla fall prata med henne på telefon en snabbis i söndags.

Det är helt sjukt, men min rygg känns helt okej just nu! Har inte vågat tro det, men nu har jag sprungit på löpbandet tre gånger och har inte fått ont! Tänk om det håller på att bli bra! Igår var jag dessutom hos tandläkaren och gjorde avtryck till en bettskena. Så snart så! Kanske kan det bli en hyffsat smärtfri början på nästa år!! Nu ska jag bara stå ut med matten i en och en halv månad till, sen kanske mitt liv kan bli lite roligare! Nu längtar jag verkligen hem till Eskilstuna! eller, jag längtar efter att få umgås med min familj och mina vänner där:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar