Sidor

lördag 17 december 2011

Värk igen!

Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Har haft ont i ryggen och nacken. Jag är så besviken över ryggvärken! Den som har varit så bra de senaste veckorna! Har ingen aning om vad som utlöste det heller, fick ju inte ont efter de första fem träningspassen... Jag har dessutom kämpat på hela veckan med matten för att beta av så mycket som möjligt innan jul. Vill kunna släppa skolan några dagar. Men eftersom jag har mått dåligt idag har jag inte kunnat göra något. Dessutom fick jag idag veta att jag ska komplettera ännu en uppgift innan den 13 januari! Så nu har jag tre inlämningar, varav två är kompletteringar, omtenta den 7:e januari och en sista tenta den 20:e januari! Hatar matte!!

Härom dagen var jag på stan för att se om jag kunde hitta en klänning till nyår. Fy, vad illa det gick! Det finns inga modeller som passar mig. Jag är för kort och för kurvig. Blev helt knäckt! Provade ett antal olika varianter och fick svettas och se min bleka och plufsiga hy... Ingen vacker syn! Jag som verkligen ville hitta något som jag kände mig fin i! Känner att jag behöver det, för min egen skull! Men icke..

Kollade på Svenskahjältar-galan igår. Vad många goda människor det finns ändå! Det ger hopp! Blev alldeles varm i hjärtat av att se vad dessa osjälviska människor har uträttat för andra. Det fick också mig att känna mig som en dålig människa. Man kan faktiskt göra mycket mer än vad man gör. Därför ska jag i morgon skänka en slant till musikhjälpen, det är inte mycket, men alltid något... Nu ska jag sova bort lite värk! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar