Sidor

söndag 11 december 2011

Stressad!

Hjälp! vad stressad jag blev helt plötsligt! Den här matten tar knäcken på mig! Under den här veckan ska vi skriva klart en gruppuppgift om statistik. Dessutom måste jag komplettera en annan uppgift och skriva klart en tredje som jag har kvar från första kursen! Samtidigt har vi ett seminarium varje dag 10.00-12.00 i Linköping, vilket gör att dagarna blir svåra att strukturera upp. Jag vill verkligen göra klart de här uppgifterna innan nästa helg, för jag vill slippa ha något mer än omtentan att tänka på under julen. Tiden finns ju så klart, men jag är så sjukt omotiverad och less på det här! jag måste tvinga fram minsta lilla energi för att få till minsta lilla mening! Jag har bara lust att dra täcket över huvudet och sova fram till julafton!! Mitt hem är stökigt också, jättestökigt. Har en enorm disk som väntar och damtussarna flyger runt på golvet. Usch! jag vet inte var jag ska börja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar