Sidor

onsdag 24 juli 2013

Städ-dag, sååå tråkigt!

Ja, då var man i Norrköping igen då! De senaste dagarna har jag mest tränat, filat på mitt pass och tagit det lugnt. Det är lustigt hur man bara kan få dagarna att gå utan att riktigt veta vad man har gjort! En sak som jag verkligen behöver göra är att städa, vilket jag tänker ta tag i idag. Jag har dragit på det i flera dagar nu, så det är verkligen dags. Tråkigt, men nödvändigt.  
I morgon får jag äntligen pengar!! Så just nu ligger jag och funderar på hur jag ska fira det. Det får nog bli en liten shoppingrunda, med inköp av det nödvändigaste. Allt har liksom tagit slut den senaste tiden: foundation, dagkräm, hårolja m.m. m.m. 
I helgen ska jag på kräftskiva hos Emma! Det ska bli kul, och GOTT! Och nästa vecka ska jag, Johanna och Sanna på en minisemester. Vi har bokat ett vandrarhem och ska bland annat ut och vandra tillsammans. Det ser jag verkligen fram emot! 

Då ska jag väl stiga upp ur sängen då... Och städa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar