Sidor

söndag 20 oktober 2013

Snart är det höstlov!

Den här helgen har jag haft mina föräldrar på besök. Pappa har fixat en massa med elen i min lägenhet. Så nu har jag fler uttag (vilket gör att jag slipper ha en massa skarvsladdar överallt!) och nya strömbrytare. Men vi hann även med lite annat också. Igår kväll var vi  t.ex. ute och åt middag på Fiskmagasinet, det var mysigt och gott!

Nu är det en vecka kvar, sen har jag mitt första höstlov!! Det ska bli så skönt att vara ledig en hel vecka, vilket jag också känner att jag verkligen behöver. Det har varit fullt ös sedan jag började jobba för två och en halv månad sedan, det är helt sjukt vad mycket som har hänt och gjorts på jobbet på så kort tid ändå. Och vad mycket jag har lärt mig och fått vara med om! Det är väl kanske inte så konstigt att man är trött för jämnan nu för tiden...  Jag tänkte åka hem till Eskilstuna några dagar för att umgås med familjen och bara ta det lugnt. Det ser jag fram emot! Men idag har jag som vanligt nu för tiden en släng av söndagsångest. Det blev ändå lite bättre efter att jag jobbat undan lite och förberett mig för veckans lektioner. Så nu ska jag nog sova lite så att jag förhoppningsvis är lite pigg i morgon! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar