Sidor

lördag 12 oktober 2013

Vaknade på fel sida, somnar nog på rätt...

Den här dagen alltså! Allt har gått fel! Jag vaknade med huvudvärk och var på ett grymt irriterat humör. Tog mig iaf åtill Friskis och hade en instruktion, det gick bra. Efter det var min tanke att köra ett pass i gymmet. Det blev inte så. Jag blev så irriterad och fly förbannad på en grej (det var egentligen en skitgrej) att jag drog hem. Skulle sen bara stanna till på ICA och inhandla det jag behövde till kvällens middag, det var bara det att jag hade glömt plånboken hemma... Ja, sen har bara "olyckorna" fortsatt hela dagen. Jag har varit så irriterad och arg idag, på det mesta faktiskt, vilket var riktigt länge sedan. Det var tur att jag hade bjudit över en vän på middag, för från och med att hon anlände så blev mitt humör mycket bättre. Gott sällskap, vin och mat kan väl få vem som helst på bättre humör;-) Vad var det som hände? Varför blev jag så otroligt arg och frustrerad? Ingen aning. Ibland är det kanske bara så. Och det är okej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar