Sidor

torsdag 10 oktober 2013

Det rullar på!

Tjo hej! Nu har jag varit så där dålig på att skriva här igen! Men det har varit såååå mycket kring jobbet, vilket jag inte tror är så intressant att läsa om. Hur som helst så börjar jag komma in i allt mer och mer. Jag trivs väldigt bra med eleverna och kollegorna och jag börjar hitta rutiner för planering m.m. Sen tar det så klart mycket energi och kraft, vilket gör att jag är väldigt trött på kvällar och helger. Man kan lugnt säga att jag somnar ovaggad;-)

Äntligen har jag kommit igång med träningen igen också! Det är tungt och jobbigt efter ett så långt uppehåll, men samtidigt skönt och roligt att vara tillbaka på träningsgolvet. Jag känner mig grymt peppad! 

Nu är klockan 21.00 och nu för tiden börjar jag i det här taget tänka på att gå och lägga mig. Oftast somnar jag innan 22.00.... Så God natt säger jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar