Sidor

söndag 17 november 2013

Det går upp och ner!

Mitt liv är verkligen som en berg och dalbana just nu! För en vecka sedan kände jag mig riktigt låg och kunde inte se någon som helst ljuspunkt i livet. Under de senaste dagarna har jag ändå lyckats kravla mig upp ur det där mörka hålet och nu känner jag mig mycket gladare. Jag unnade mig själv en massage i fredags och igår var jag på fest. Så helgen kan jag inte klaga på. Dessutom beslutade jag mig för att ha ett träningsuppehåll för ett tag framöver. Att få ihop min egen träning samtidigt som jag har varit superstressad och trött har inte funkat. När jag väl har tränat, har min kropp svarat genom att strejka, jag orkar ingenting! Det var faktiskt en stor lättnad när jag väl bestämde mig för att ta en paus. Jag försöker lyssna på kroppen nu och ta hand om mig själv på andra sätt än genom träning. Och jag försöker att inte ha dåligt samvete för det! Det är inte så lätt kan jag säga! Jag ska dock försöka ge mig ut på en promenad om dagen, det är i alla fall min plan:-) 

3 kommentarer:

  1. Hej Anna, jag tycker det låter som en bra plan. En promenad är motion det med, och du får frisk luft. Jag finns här och tänker på dig, kram o hoppas vi kan ses snart. Emilia skickar en snorig puss:-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Krama och pussa Emilia från mig:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Nu har jag kramat o pussat Emilia från dig:-) Hon blev jätteglad, kram

    SvaraRadera