Sidor

måndag 4 november 2013

Utvilad och redo för jobb, typ...

Då var det lovet över. Jag har haft en väldigt skön ledighet och känner mig faktiskt riktigt utvilad. Från och med idag ska jag satsa lite extra på att prioritera min träning, oavsett hur trött jag är. Jag måste göra det känner jag. För att orka med jobbet, vardagen och mig själv. Jag har tyvärr hamnat i en ond cirkel sedan jag började jobba, med dålig mat, mindre träning, stress och deppigt humör. Egentligen började jag redan igår med ett cirkelfyspass. Tyvärr gick det riktigt illa. Började må illa och orkade ingenting! Min kropp svarar inte på träning så som jag vill! Men jag ska kämpa på och komma igång igen. Jag vill känna mig pigg och stark igen!! Sen har jag kommi till insikt om en annan grej, men det återkommer jag till senare ikväll, för nu ska jag till jobbet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar