Sidor

måndag 17 februari 2014

Inspiration!

Den senaste tiden har min motivation till träning inte varit speciellt hög. Och när man inte är nöjd med träningen, känner man sig inte heller så bekväm i sin kropp. Vilket även har gjort att jag inte har känt mig på topp som instruktör och ledare. Men idag blev jag så glad när jag var i gymmet som instruktör! För ungefär ett år sedan var en äldre man på mitt TMI-pass. Han var i gymmet för första gången och borde kanske ha börjat med ett lite lugnare pass än mitt som var ganska tufft. Hur som helst så mötte jag honom idag och han tränar fortfarande på. Du lärde mig ju hur jag ska stå och göra, så jag har fortsatt träna sedan dess, sa han. Det känns riktigt kul att jag bidrog en gnutta till att han har stannat i gymmet i ett år, och att jag lärde honom lite teknik där i början. Det är inspirerande även för mig! Så inspirerande att jag faktiskt joggade hem från gymmet idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar