Sidor

onsdag 12 februari 2014

Upp som en sol, ner som en pannkaka!

Den här veckan började väldans bra. I måndags fick jag och klassen dagens ros! Jag har aldrig fått det förut och efter allt slit så blev jag verkligen glad och tacksam för att någon uppmärksammat och uppskattar det vi gör. Men sen har det hänt en del på jobbet och jag har varit rätt så stressad. Idag vaknade jag så med huvudvärk och en enorm trötthet! Man ligger liksom på gränsen hela tiden på jobbet, så minsta förändring eller strul kan omkullkasta allt och skapa en enorm stress och press. Jag som nästan dansade hem i fredags för att allt kändes så bra! Ikväll kör jag mitt Cirkelfys-pass, så jag hoppas att huvudvärken försvinner, annars blir det en tuff dag och kväll. Som tur är så är det bara två dagars jobb kvar sen innan sportlovet. Men det skulle ju vara rätt så skönt om man inte var helt slutkörd när man väl är ledig och vill hitta på lite saker. Jag har i alla fall bestämt mig för att boka upp så lite som möjligt under lovet så att jag inte behöver stressa även då. Jag ska sovaaaa ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar