Sidor

lördag 1 februari 2014

Uppryckning!

Nej, nu är det dags att rycka upp sig! Efter några månader av oregelbunden träning, slarvig kost och stress har jag lagt på mig några kilon. Att jag dessutom måste ta bilen till och från jobbet har gjort att även vardagsmotionen blivit lidande. Innan jag började jobba gick jag ju ta mig sjutton överallt! De här kilona har smugit sig på sakta och jag vet att det kommer att krävas ett hårt jobb för att bli av med dem. Men det fixar jag! Idag anmäler jag mig till Midnattsloppet. 
Jag trivs inte alls med min kropp som det är just nu. Kläderna sitter obekvämt och jag känner mig sällan fin. Min mage strular till och från (blir ofta uppsvälld) vilket den brukar göra när jag går upp lite i vikt. Så det finns många anledningar till att minska i omkrets! För det är främst det som är målet. Vågen ska jag inte stirra mig blind på. Nu ska jag bara göra upp en plan för min kost och träning framöver. Till hjälp tänkte jag använda appen Lifesum där man kan föra in mat, träning och resultat. Nu kör vi! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar