Sidor

fredag 24 januari 2014

Sjuk:-(

Jag är hemma från jobbet. Hostar, har ont i huvudet, är täppt och har feber. Tråkigt!! Har inte ork till att göra något, men är rastlös. Jag är trött på all skit på TV, men jag orkar inte göra något annat. Igår beställde jag pizza från Onlinepizza... Jag åt halva till lunch och resten till kvällsmat. Det är vid dessa tillfällen som jag önskar att jag bodde nära mina föräldrar. När jag gjorde det brukade mamma komma med mat och sånt som är gott när man är sjuk. Typiskt att jag blev dålig just nu när det är tomt i frysen och kylen! Idag är jag nog tvungen att ta mig till affären ändå... Frågan är bara vad som är jobbigast, att skrapa och borsta av bilen eller att gå hela vägen till affären... Det är såå synd om mig! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar