Sidor

lördag 18 januari 2014

Fyndat!

Jag är så nöjd med den här helgen hittills!  Igår tränade och bastade jag, Emma och Emelie på eftermiddagen. Sedan åkte vi hem till mig och hade fredagsmys. Idag var jag och Emma en sväng på stan. Jag skulle egentligen bara handla garn, men kom även hem med en vinterjacka, termobyxor, mössa och två tröjor. Och ALLT till nedsatt pris! Då känns det bra. Jackan kostade 500 kr (tidigare 800 kr) byxorna 450 kr (tidigare 1500!!) vit tröja 160 kr och grå t-shirt 200 kr (tidigare 500!!). Fick dessutom 20 % på Stadium så mössan blev typ gratis. Så sammanlagt ca 1300 kr för allt! Annars hade det blivit nästan 3000 kr! Det är kul att fynda! Det blev garn också, ska sticka ännu en tröja och det ska bli så kul! 


Under veckan har det kommit en massa snö så vi har åkt pulka på rasterna. Det är ju barnsligt roligt! Vi har sådan tur som har en så fin skolgård med en stor backe. En dag sken solen och det var helt fantastiskt! (Se bilden) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar